Tur Assist, Hizmet Kalitesini Salesforce Eğitimiyle Güçlendirdi! Oto Rehber | Oto Haber Dergisi

Güncel Haberler

Tur Assist, Hizmet Kalitesini Salesforce Eğitimiyle Güçlendirdi!

Mart 12th, 2018 | by Oto Haber
Tur Assist, Hizmet Kalitesini Salesforce Eğitimiyle Güçlendirdi!
Servis & Bakım Haberleri
0

Yol yardımdan çekiciye, konut onarımdan hava ambulansına kadar farklı alanlarda toplamda 8 bini aşkın hizmet birimi ile tüketicilerin yanında olan Tur Assist, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) konusunda hizmet aldığı Salesforce’un süreçleri ile ilgili olarak Şişli’de bulunan merkez binasında eğitim düzenledi. Eğitimde, Tur Assist’in 2017 yılına ait verileri ve güncel durumu değerlendirildi.  Hedeflere ulaşmada etkin rol oynayan analizler ve örnek vaka çalışmaları gibi birçok farklı konuda sunumlar gerçekleştiren Tur Assist, eğitim ile müşterilerine verdiği hizmet kalitesini daha da artırmayı hedefliyor.

İspanyol Mapfre’nin iştiraklerinden olan ve yol yardımdan çekiciye, konut onarımdan hava ambulansına kadar farklı alanlarda toplam 8 bini aşkın hizmet birimi ile tüketicilerin yanında olan Tur Assist, dünyanın lider müşteri ilişkileri yönetimi şirketi Salesforce hizmetleri ile ilgili bir eğitim düzenledi. Tur Assist’in Şişli’de bulunan merkezinde gerçekleştirilen eğitim kapsamında şirketin 2017 yılına ait verileri ve güncel durumu değerlendirildi. Bunun yanı sıra şirketin temel iş hedeflerine ulaşmada etkin rol oynayan analizler ve örnek vaka çalışmaları gibi birçok farklı konuda sunumların da gerçekleştirildiği eğitimlerde ayrıca Salesforce Gümüş Sertifikasyonu’na geçiş planı kapsamında katılımcılar 6 aylık yol haritası konusunda bilgilendirildi.

Salesforce ile ihtiyaçların doğru tespiti!

Tur Assist, uygulamanın gelişmiş analiz ve raporlama özellikleri sayesinde müşterilerinin ihtiyaçlarını en doğru şekilde tespit ederek satış verimliliğini artırmayı hedefliyor. Hiçbir donanım yatırımı gerektirmeyen, sadece bir bilgisayar ve internet bağlantısı ile bulut (Cloud) teknolojisi üzerinden veri erişimine izin veren bir program olan Salesforce, Sales Cloud (satış bulutu), Marketing Cloud (pazarlama bulutu), müşteri ilişkileri destek fonksiyonları ve iş ortakları yönetimi gibi birçok fonksiyonu içerisinde barındırarak alanında rakipsiz bir uygulama olma özelliği taşıyor. Merkezi ABD’nin Kaliforniya Eyaleti’nde bulunan ve 2017 geliri 8.4 milyar dolar olan Salesforce, online CRM konusunda dünyanın önde gelen şirketleri arasında bulunuyor.

Comments are closed.